onsdag 11. november 2009

Dagen etter dagen!

Nå er jeg visst endelig blitt 30 år.. I går ble jeg offisielt voksen! I hvertfall på papiret;) Feira både mandag og tirsdag. På mandag kom venner med familie på kake og kaffe, og i går kom familien min og familien til samboeren på kveldsmat, kaker og kaffe. I dag ligger jeg på sofaen gitt, helt skutt. Vi skulle egentlig inn til Trondheim og spionere på andre interiørbutikker i dag, men Torhild fikk ikke barnevakt. Føles greit å holde seg hjemme i dag, kjennes ut som jeg har hatt en knallhard todagers på fylla!! Merkes at jeg begynner å bli gammel gitt:) Leste i et blad at dersom en jente har glimt i øyet så ser ikke menn rynkene under dem... Satser på å ha glimt i begge øyer framover for å si det slik!!!! Nå som det store kakeslaget er overstått så kan jeg konsentrere meg fullt og helt om prosjektet vårt. Er fremdeles skikkelig gira på å få til noe, noe eget som vi har bygd helt fra grunnen. Når, ikke hvis, vi lykkes vil sjøltilliten sikkert få et løft tenker jeg:) Håper vi snart får tid til å møtes og diskutere litt videre utvikling. To av oss har barn og da er det ikke alltid like enkelt og få det til å klaffe samtidig. I tillegg jobber vi veldig forskjellig! Håper vi klarer å finne en rytme den dagen vi starter opp! Tiden får vise, det som skjer det skjer:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar